3 günde 5 kilo verdiren Şok Diyet Listesi

3 günde 5 kilo verdiren Şok Diyet Listesi

3 günde 5 kilo zayıflamanızı sağlayacak bu şok diyet listesini 3 günden fazla KULLANMAMANIZI şiddetle öneriyoruz. Bu Listenin uygulanma sıklığı minimum 2 ayda birdir. Yani en fazla 2 ayda bir bu listeyi uygulayabilirsiniz. Bol su tüketip diyet listesinin dışına kesinlikle çıkmayın.

.

Diyet Listesine geçelim:

Kahvaltı

1 Bardak Şekersiz Çay
1 adet kibrit kutusu boyutunda yağsız beyaz peynir
Yağsız bol salata
1 dilim kepekli ince ekmek

Öğlen

Yarım porsiyon sebze yemeği
1 Küçük parça et – Beyaz et olması şart
Yağsız bol salata
1 Adet Meyve ( Elma-Portakal-Greyfurt)

Akşam

1 Kase Çorba – Mercimek veya Ezogelin
Yarım porsiyon sebze yemeği
Yağsız bol salata
1 Adet Meyve

Advertisement

Etiketler: , , , , ,

25 Yorum to “3 günde 5 kilo verdiren Şok Diyet Listesi”

  1. azra ser

    May 21. 2011

    bu diyet gerçekmi 5 kilomu verdiriyor

  2. Abdullah

    Eyl 26. 2011

    Bu tarz diyet listelerini nasıl veriyorsunuz hayret ediyorum. Bunu görüp te uygulayanlara hepten şaşıyorum. Bir kere dünya genelinde tıp çevresinde kabül gören sağlıklı kilo verme miktarı ayda 3-5 kilo arasındadır. Bunun dışında 3 günde 5 kilo verilmez verdiğinizi sandığınız şeyin 4 kilosu sudur. Bir diyetisyene başvurmak en mantıklı olandır, bence.

  3. Kafka

    Eki 02. 2011

    Abdullah Bey yanlış düşünüyorsunuz. “3 günde 5 kilo” verdirme olayı yalandan ibaret olabilir. Ama tıp dünyasını biraz daha araştırdığınızda karşınıza “İsveç ve İtalyan” diyetleri çıkacaktı. Bu diyetler tıp dünyasında da kabul edilmiş, mucizevi etki yaratan diyetlerdir. Özellikle İsveç Diyeti’nin en fazla 13 gün uygulanması gerektiği, sonuç itibarı ile 8 kilo verdiği söylenir. Ki bu tamamen doğrudur. 2 kişinin üzerinde uygulatmış birisi olarak bunu rahatlıkla söylerim.

  4. sevgi

    Ara 19. 2011

    gerçekten 5 kilo veriliyomu

  5. omr byrz

    Mar 13. 2012

    ben çok zayıfım yaşım 17 ama ben 50 kilo ya varım ya yokummm sizin öneribiceğiniz bi diyet ya da yöntem vaRMIDIR ?

  6. dilara

    Mar 24. 2012

    grçekten byle işe yarayan diyetler var mı ayrıca başka neler gerekli ki?

  7. tuba

    Nis 26. 2012

    ben bu diyeti uyguluyorum ara ara, çok faydasını gördüm. 5 kilo vermek biraz fazla iyimser belki ama ben 3 günde 2- 3 kilo verdim her uygulamamda. öneriririm bu diyeti

  8. kıttırrr

    Haz 03. 2012

    noluryuzumu kara çıkarmayin düğünü var

  9. NUR

    Haz 11. 2012

    ben 79 kiloydum 8 ayda 51 kilo oldum ideal kilom 51.4 16 yaşında oldugum halde ben bile bilinçliyim . hem ve ya 4 klo büyük ihtimalle yağlarınız değil kaslarınızdan gitmiştir bu tip diyetler yerine sağlıklı ve düzenli aynı kiloda kalmak için doktorunuza başvurmanız en iyisi .

  10. NUR

    Haz 11. 2012

    kafka bey önemli olan yağları vermek büyük ihtimalle vücuddan dışarı atılan toksinler . kaslar ve şişkinlikler olabilir .

  11. Kübra

    Haz 11. 2012

    Bende bilgisayarıma yeni not ettim,başlayacağım haftaya denize gidiyoruz fazla bir kilom var kilolarımı vermek istiyorum ve herkezin içinde çok kilolu görünmek istemiyorum.

  12. dddd

    Haz 18. 2012

    ben yaptım denemeyın onermem 2-3 kilo veriliyor en fazla ben 2,5 vermistim

  13. su

    Haz 28. 2012

    2 günde 5 kilo veridren diyeti de deneyin bence ben yarın başlıcam ve 3 gün sonra denize gidiyoruz

  14. kilo

    Tem 05. 2012

    ben kilo vermek istiyorum ama bu diyetler saglıgı bozarmi bozmazmı bilmiyorum lütfen yardım edin

  15. Murat

    Tem 05. 2012

    Bence birçok şeyniyetlebaşlar ve azimgerekli arkadaşlar yazılanlar tapiki olumlu

  16. nazlı

    Tem 11. 2012

    bunlar bence sağlıklı yöntemler değil..kesinlikle zayıflamak istek ve sabır gerektirir..fazla kilonuz varsa doktorunuza başvurun ve profesyonel yöntemlerle zayıflayın..ama fazla değilde 3-5 kilo fazlası olanlar beslenme alışkanlığını gözden geçirmeli,bol su içmeli ve kesinlikle egzersiz yada spor yapmalı..uygulandığı takdirde 1 hafta 10 gün arası 2-3 kilo verebilirsiniz..aynı zamanda bitki çaylarındanda destek alın..uyguladım ve paylaşmak istediğim umarım deneyenle faydasını görür..iyi günler diliyorum

  17. aylin b

    Eki 30. 2012

    en iyisi spor anında fazlaca zayıflıyorsun

  18. aylin b

    Eki 30. 2012

    hapla zayıflıyordum 1 marka kullandım yoksa hap hiç içmem fakat midem artık rahatsız oldupu için zayıflama hapını kabul etmiyor kusuyorum bu yuzden normal diete başladım metobolizma hızlandırıcı çay içiyorum arada tabi talcidde alıyorum o çayda zencefil falan olduğu için yanma yapıyor midemde çünkü ama bayağı iştahımı kesti bu çay içinde elma limon karanfil tarçın falan var netten bakabilirsiniz selahattin dönmezin çayı ama en iyisi spor ben geçen yaz yuruyuş ve yuzmeyle 2 ayda 9 kilo vermiştim hapsız hem de

  19. sinem

    Ara 17. 2012

    Ben uyguladım 2günde 3 kilo verdim çok sağlıklı bence uygulayın tabi bol bol su boll bol egzersiz yaparak

  20. ayşe

    Şub 20. 2013

    ben 76 kiloydum bu diyeti uyguladım 15 günde 6 kilo verdim herkese oneririm

  21. Mağdur :((

    Mar 18. 2013

    Arkadaşlar yararı varmıı gerçekten çok lazım bu bana :\\\

  22. sammy

    Mar 23. 2013

    ben normal yolla spor yaparak be yemeğe dikkat ederek 7 ayda 32 kilo verdim ama hala kilom var yaklaşık 2 aydır kilo verme değil gram vermede bile zorlanıyorum vücüt alıştığı için artık fazla kabul etmiyo takviyeler almaya başladım L carnitine fln bide bunu denicem eğer ki doğruysa ne dilerseniz dileyin şayet yalansa bildiğim bilmediğim bütün küfürleri sayarım haberiniz olsun :)) kulağınız çınlarsa bilinki işe yaramamıştır ve benimdir :)

  23. ilknur

    Nis 16. 2013

    valla bu diyeti bilemem ama isveç diyetini denedim ve 13 günde 6 kg verdim kesin tavsiye ederim yani, şimdi bunuda deniycem yazarım…

  24. sıloşş

    Haz 06. 2013

    gerçek olduğuna eminim denedim 3 4 günde 5 kilo verdim 50 kilodan 45 kiloya düştüm

  25. dilaa

    Tem 17. 2013

    kahvaltıda salatamı yenir yaaa

Yorum yazın